Thursday, July 17, 2008

Karya sulung

hi i'm aimanjafre. feel free to view my blog


rasa rasanya sudah berkurun blog ini disiapkan oleh Cik Maya kita. tapi sampai hari ni saya tengak tak ada cerita terbaru pun yg di 'post'.Terdetik jugak di hati..tak ada cerita best lansung kew pasai 10 minus 1 femili nih?? Ish ish ish hiba rasa hatiku..*wakaka ayat jiwang*

Saya rasa sudah tiba masanya saya ber pot pet pot pet di sini.. sebelum itu ingin saya jelaskan bahawasanya..*ewahh* blog ini dikongsi oleh kami 10 minus 1 femili. tapi setakat ini ahlinya cuma ada saya, maya ,fitri dan barangkali tika padel.. yang lain lain tu belum ada blog tersendiri. Jadi kalau ada muka saya yang cumel berpossing di atas itu maka hasil karya ini kepunyaan saya.. *cewaaahh!!!*

ehem ehem..lani aku nak berbahasa kedah balik.. dah tak larat dah eden nak berfomel fomel..huihh penat aku dok ber saya-saya.. nantikan kemunculan hasil hasil karyaku yang pedas lagi panas campoq meletop gitu!!

to be continued.....

No comments: