Wednesday, September 17, 2008

emang yang kiut miut DEMAM !!!!


udah lama aku tak buat bising kat sini.. ampa rindu kat aku dak??? srot srot..
firstly nak ucap tahniah kat ayatto marcelo sebab dah berjaya jadik blogger rasmi blog ini..tahniahh!! yang len len tu bila ampa nak join hah?? kepada pitri si bang long plak..tulun lapangkan diri tarok post nah..

hari ni..sebenagnya aku demam!!! huhuuu..semalam aku tak pegi sekolah sebab penin pala tahap gaban..naseb bek ari ni cuti Nuzul Quran..tapi demam aku maseh dok tak bek lagik.. Tadi baru jak tepong seorang kawan sekelas kununnya nak wat rajing tanya pasai homework..Tetiba dia abag esok wajib pi sekolah sebab ada MUET speaking Test!!! waaarrggghh sappa tak mai kena putun markah!! cekgu kijaaammm~~

Sian kat aku..dah la sora ala ala rock amy search pluss sengau..skrip kemenda nak cakap pon tak prepare gik..lani aku semakin penin dan rasa rasanya demamku semakin panass adehh..Cekgu muet aku ni pon satu.. dia baru bagik assignment ari jumaat ari tuh.. mana dan nak bincang ngan group lagik..nak karang essay lagik..
ARRGGHH sukati la.. esok aku pi diri kat depan klass nyanyi lagu negaraku baru tau~~

musti result muet aku kali nih hampeh..huu sedey.

kedit teponku tamat tempoh sebelom tempohnya sebab aku manyak sangat guna.. sian gilak kat aku..kan kan~~

to be continued...

2 comments:

Anonymous said...

aku sebagai ahli parlimen dewan 10 minus 1 ingin membangkang tajok post ini!!!
sapa setujuz meh angkat tangan dua2 belah..
gegeh ponya emang.... boh la emang yang gegeh demam ka... ish3
pa pa pong.. ehem2.. pizza jadik nah heeeeeeeeeeeeeeee

aimanjafre said...

wuit tika padelto..bukan mung nak kesian kat aku ada atis gik nak ngutuk..srot srott..
apa apapun aku dah angkat dua dua blah tangan nih hakhak kira aku menang majoriti nah..
pizza tetap on no hal..heee