Thursday, October 2, 2008

Mohon Ampun dari Eman Kiut Miut

SELAMAT HARI RAYA!!!
MAAF ZAHIR BATIN..

Salam..

emang kiut miut berbicara... tapii sebelom aku nak berceloteh panjang nih.. izinkan aku buat promotion skit.. sila luangkan masa baca kisah idop sahabat kita nih yang bernama ATIKAH PADELTO .. terutamanya pi baca bahagian nih -THE PEOPLE BEHIND ME. tak larat aku nak gelak bergulin
dia dok merungut tak abeh abeh kata tadak sappa pon sudi melawat blog dia.. dia kata kalo tadak sappa mau baca dia nak deleat blog tuh.. pastuh dia nak pi sebag virus kat blog semua org!! huihh betoi ka?? hehe tadak aih aku mohong jak hakhak..ish jaatnya emang kiut miut nih..maaf zahir batin tikah oii..
apapon sebelom dia jadik sawan tetiba dan buat tindakan tak sepatotnya bek ampa semua pi melawat blog dia lekaihh!! tarok tarok la komeng kat shoutbox dia..bagik dia hepi sket..

ehem..dah abeh buat promotion..tikah!! dwet raya kat aku mau lebey nah..penat nih!!


sebenagnya aku nak cita apa tah..
HAH!! sebenagnya aku nak ucap SELAMAT ARI RAYA kepada semua pembaca yang sudi singgah di sini. Mintak maaf bebanyak zahir dan batin.. aku tak ingat aku dah buat salah pa tapi kalo ampa rasa aku bersalah maapkan aku nah.. kut kut la aku terkutuk terngata ampa dalam ruangan blog nih.. amponkan aku dehh..


kepada 10minus1 siblings bling bling.. mintak maap sangat tak dapat koling ampa sowang persowang.. maklomlah kedit baru mashuk lepaih tu dah dapat warning lagik hakhak..

Tika Padelto tepon aku jadik sempatlah aku bergelak berguling sambil bermaaf maafan secara live..
Hayat polak aku sempat kol hari tuh dan terdengag cara dia menangih terbaru!! aduss..lawak gilak.. ampa nak dengag pi la try tepon dia nehh..
Syaziz plak aku kol jogak tapiii dia dok bizi buat kueh raya... kueh raya?? rajing gilak hakhak.. jadik tak sempat la nak bermaapan secara live.
Tikah Ahmad plak, dia kol aku.. sebab nak abag tepon dia rosak sebenagnya,,, tapi aku dengan gumbiranya berceloteh panjang sampai dia takdan nak cakap.. last last skali terpaksa jogak aku berentik sebab dia kata "abeh la kedit bapak aku eman oitt!!" hakhak sappa soroh gatai kol aku??
Fitri plak ada miskol aku sampai 4kali!! tapi aku dok buat taik mata time tuh jadik takdan la nak mintak maap ngan dia..sebenagnya dalam ramai ramai, pitri la yang aku paling manyak kutuk depan depan bling bling~ tapi nak buat gumana..sappa soroh dia kol time aku dok shiok mimpi?? hakhak..

Bapak, Maya, Syerah aku dah antag sms nah mintak maap zahir batin.. jangan dok buat buat tak dapat lak hakhak..


oklah.. setakat ni ja kut celoteh eman yang kiut miut.. kira aku dah tadak salah dah kan kan..

salam permissi
mohon keberkatan

1 comment:

Anonymous said...

ish.. saket mata aku memandang tajok post neyh.....
ang minx maap zahiaq batiaq secara live ka weyh? masok tb bapa??
hoho... selamat ari raya.. emang slim cekediang