Thursday, December 4, 2008

ehemm...

cuti ni mcm2 menda jadik
hmmm
tp cuti ni ttp adalah cuti yg boren
ada gak org yg kata beh
tp aku rasa boren gak...
adek bredek aku
tiko-baru abeh exam
chad-baru dpt rezut exam
eman-ligament fractured..adeh
tikah padil-baru abeh camping bomba (bahagianyaa)
maya mayonis-mungkin adalah insan yg bahagia dsamping famili techenta
syerah-da masuk 18 tun...muda gi (^v^)
bapak-pon baru exam
p3-adalah insan yg keborenan spt aku jua..hahak
mimis-dok ronda2 ja keja sbb baru abeh spm..huhuu
aku-adalah insan yg keborenan...

2 comments:

maya dandelion said...

oh hayat
sorry time on ym tu
tak smpat nk balaih.pehtu ym out!sini ym mereng gila!uhuhuhu..sori.nnti on kita chatting ya :)

Anonymous said...

yatto chibimaruku chann!!!
wuu aku winduu kat ang sangat sangat!!
mai la umah akuuuu
wuwaaaaa!!!!