Friday, January 9, 2009

bila AIMAN mula merapuuu....

yup yup bila aiman mula merapu...
ampa la jadik mangsanya untuk membaca...wakaka
tapi aku tak kesian sangat sebab aku sangat sangat tahu ampa suka serta gembira ya amat bila nampak hasil tulisan aku yang kiut miut ini..mcm tuannya.wahaha!!

firstly.
tahniahh ayatto marcelo!!!!!
bangganya aku sudah bertambah siblingsku ponya blog.
blog Hayat sudah segak bergaya. takyah petolongan kami aih..
cuma...sila tarok c-box ya..
aiman yang kiut miut ni sudah tak sabar nak merapoo kat blog ayatto!!

ehem..secondly.
awat tadak sapa kol aku hah??!!!
ni aku nak wat mogok besar besaran nih..
tika padel!! mana dwet shiling mung??
syaziz!! bila ang nak merapo 45min ngan aku??
fitri!!! ceh.sah sah tadak kedit arr tuh.
yatto!! msg aku pon balaih sekerat jalan!!
waarrgghhh!!! aiman sudahh ngamok!!

thirdly.
aku sangat stressssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!
sekolah baru bukak seminggu aku sudah tak keruan!!
leteh serta tak cokop tdog serta manyak gila gila nak kena baca buku!!!
aku tidoq tetiap ari kui3 lepaih tu mangkit pukui 5 ready nak pi skolah...
kalo tak buat lagu alamat masuk kelas nganga tak paham pa cekgu ajag.

setakat ini saja sekmen merapu dari aiman
kita berjumpa di lain hari dalam episod seterusnya..
taaaaaa.....

1 comment:

Anonymous said...

man!! sian gilas kat mung.. tarak orang koling mung!
xpax xpax. aku sbgai adeq bongsu yang kiut dari mung
akan ku koling mung!
[ehem...pas dapat dwet pt.. heee]
aku semekin la neyh srooot