Saturday, January 3, 2009

cuti dah abeh..tun dah baru..aku dah BENGANG!!~

ehem!!~
assalamualaikum adek bradekss ku skalian
aku nk nangeh serta reyao b'gulin2 baca FLASHBACK 2oo8 oleh tikapadilto...eh btuika tikahpadilto yg tulih...hmmm xpala..tp hat tu la..hmm...

sori kpd adek bradekss ku skalian kerna aku dah lama x post kat blog ni
bukan apa..kat umah aku line xklea..hmm...dah la xklea cam labi2 kena tindih ngan lori taya 14 plak tuh...

oleh kerna cuti dah abeh n tun dah baru, so aku nk wish la kat ampa suma hepi nu year 2oo9..walopon da masuk ari ke3...ehem..hmm..

tuk penegtahuan ampa suma,aku dah blik smola ke ostel..ostel baru yg cm istana besaqnya..ya..besaq..setinggi 4 tingkat...so bagi menikmati kebesaq-ran bangunan ni depa tlah menyumbat kan aku bsama rumet ku yg rumit ke tingkat 4 kat ujung skali...kami hidup tiada berjiran n sebatang kara...kara pun xsebatang cam kami...hmmm..
dah tu aku dipisahkan drpd corsemate aku yg len...
jiwaku meronta2 tiada tempat nk mengadu...huuuuu
ampa nmpak dak aku reyao b'gulin2 ni????

tun 2oo9 aku dimulakan dengan situasi yg rumit...lagi rumet dr rumet aku,raihan...
xpala..apa2 aku ngadu kat ampa lagi...srootttttt...srrroooottt...dan srrroooooottttt...sobbbb3

1 comment:

Anonymous said...

wow wow ini sodah melampao
ayat idop dalam istana kat ipda!!!
xpueh atis beta.. hakhak...
mung toksah nangeh.. mung reyao gulin2 jak heee