Saturday, January 31, 2009

January REUNION

uit lamaaanya eman yang kiut miut nih tak berceloteh panjang di sinik
maka sekarang tibalah masanya..
jeng jeng jeng..MySpace

memula.. nak cerita sket pasai reunion di PIZZA ari selasa ari tuh..
awat tadak sappa nak cerita tatau.. ish ish jadik terpaksalah eman yang pemes ni jugak memulakannya..
ehem ehem

wahhh sedaaapppnyaaa!!!
kepada si pitri dan bapak..beginilah rupanya pizza yang sangat sodapp serta panass serta bercheese dan paling penting its FREEE!!!
wakaka.

si pitri tidak dapat turut serta sebab beliau kekeringan duwet nak balek kulim dan bapak polak tidak dapat dihubungi..ehem ehem
eh(?) buat pa aku cerita. kan ampa semua dah tau..

apa apapun,, reunion adek badeks ku 6 orang ari tuh sangat happening serta best seperti selalu..
oh ya. lupa nak sebut adek tiri kami iaitu fahmi a.k.a Mimis turut serta mengecohkan suasana.


beginilah rupa kami 6 beradek perempuan..bila bertemu memang kecoh dan tak sah kalau tak gelak guling guling sampai pizza tak habis sebab kenyang gelak..

ehem ehem.. ada satu peristiwa tu,sekoq lalat yang heges ni telah terjun ke dalam mangkuk mushroom soup aku yang baru sampai serta maseh panass!! aku tekejut beruk bersama Hayat yang duduk di depan aku. Dengan berpura pura tak nampak , aku cedok lalat tuh bubuh ataih resit pizza.. Kami cuba berlagak tenang purak purak lalat tak pernah terjun!! tiba tiba kakak pizza muncul nak amek balik resit sebab nak check order mana tak sampai lagik.. Dia pon tekejut beruk nampak lalat beserta sisa soup ataih resit.. Aku n Hayat yang dari tadi dok tahan gelak serta buat buat tak nampak lalat dah tak boleh nak tahan daulat.. Kami gelak sampai saket perut sampai tak boleh nak cakap!! mereka mereka yang lain terpinga pinga dan kami tak boleh nak cerita sebab dok gelak abeh lagik.
Kesimpulannya... aku tetap makan soup tuh sebab sayang nak tinggaikan macam tuh jak..
ehem..bukan senang nak makan pree woo!!

kepada sesiapa yang baca..SHHH!!!
sengap sengap buat buat la ampa tak paham cerita lalat nih naaaa...MySpace


Setelah habeh makan.. sebenagnya tak habes pon, aku ciluk bungkuih semua buh dalam beg.. hukhuk.. ^-^
lepas makan, kami bertolak ke playground belakang library.. aku baru tau kewujudan playground tuh..ish ish ish..


sampai sampai sini terus semua orang tak tentu arah!! sat sat lari ke sana,,sat sat lari ke sini.. mereka semua mula lopa yang mereka dah nak masuk 19 taun!! wuwuwuu :'(
bakal bakal cekgu cekgi, bakal bakal ACCA, bakal bakal penganggur (aiman n mimis hehe) semua dah lopa asal usul mereka!!!! terus perangai mereka kembalik ke zaman 90-an..

hehe apa aku dok merapoo neh.. begitulah alkisahnya betapa gumbiranya semua org sampai lopa dirik.. banyak gamba possing merata dan sah sah akan menjadik kenangan paling gempak bila kita dah jadik tokwan(?)..
HUUUU i luvv u guys sooo muchhMySpace

KENANGAN TERINDAH

6 out of 9 siblings togetherMySpace

1 comment:

Anonymous said...

wohoho..
ang ngan ayat dok wat sorok cita lalat ghupanya!!
angpa gelak syok2 gila sampai xtaruh kat kami nak tumpang gelak sket....

wakaka.. baguih2..
man dah cita..
xyah aku kalot2 nak cerita dah.
ngeee~