Tuesday, May 12, 2009

wasiat emang

Alhamdulillah.

hari ni muet speaking pulak dah abess...

YEAYYY!!! akhirnya aku merdeka!!!
takyah tegeliat dah lidah nak speaking speaking
wahaha

huuuu rinduu gila gila kat ampa semuaaa!!!
ada tejumpak gambag hayat ngan pitri di kem.
gegeh glaa.. aku tadakkk!!!
waaagghhhh!!
MyEm0.Com
tuih tuih

ni Tikah mana antag messege kata dah cuti 2 minggu neh??
Tika padei ka tika ahmad??
susah la ada nama kembag dalam femili neh..
len kali Bapak tulun buh nama anak len len nah.
huuu

MyEm0.Com

syaziz, aku tau ang bergumbira dok cuti tak abeh abeh gik
Bapak lak hilang entah ke mana..
gegeh gila tak kontek lansung anak anak dia.
Cekgu Maya... insan yang rajing update blog.. I miss u too!!!
bila cekgu nak balek Kulim.. penyu dok idop gi ka?? hekhek
Syerahku... nanti aku abeh exam aku kol ang neh..
ashik ang ja yang kol aku..hehe

MyEm0.Com
adious kengkawanku...
beta akan amek exam midyear isnin neh sampai bila tak tengak jadual lagikk
sorii lama tak koling moling ampa macam dulu..
aku pon dah lupa aku ada hobi tu
ciss..
tunggu la bila kebizian ku lesap.. akan ku koling ampa semua.

hehe

cukup suda wasiat.
tata
MyEm0.Com

2 comments:

TikattoPadeLto said...

neyh wasiat apa neyhh
mana harta bahagian aku neyhhh
aku nak 90% daripada harta kaklong!!!
muahaha
evil laugh

aimanjafre said...

sroottt

kaklong meskin nak makang pown tak cokop..
moh pi pizza!!!
hakkhak

selagi ang tak blanja selagik tuh aku dok ngungkit..
ehem banglong tak belanja lagi aku..
pling pling