Saturday, September 26, 2009

Beraya di umah tiko

Assalamualaikum

Atikah Ahmad buat rumah tebukak ari jumaat ari tu..
jadi kami adek beradek pown amek kesempatan untuk kumpui berkumpui..
aku berjaya buat sora kesian sampai syaziz and tika jadi baek ati utk amek aku..
tangkiu muchochos ^.^

marilah layan~~

ya sila makan. mee ada bihun ada laksa ada. coklat syaziz sorok dlm peti ais. >.<


maya koling moling sapakah?? ehem ehem.


aku sedang mencarik dwet raya nak bagik kat syaziz.. tetiba rasa tetinggai kat umah. hakhak

maya : cicak ka tu??
tiko : bukan..
ayat : abeh apa??
syaziz : tu bapak la woih!!

ya. bapak baru sampai time neh. ish ish

jeng jeng jeng..
bapak menunjukkan kelicinan wajahnya.. hakhak

pitri bercerita pasai rebonding dan bapak dok cerita pasai facial.. aku di tengah >.<


makan ayat.. jangan shegan shegan..

dekcu sengeh lebag bersama cekgu maya
(dekcu sengeh weyh!! cepat usha!)

pitri dok beletiaq dengan penoh prasaang.

ehem.. aku terpaksa dengag..wuwu


bapak sungguh baek ati nak suap aiskrem kat aku. tanpa disedari ada sorang lagik anaknya
yang berusaha mencurik >.<

naik kereta tanpa dreba !!!!


udah.. dok tengak tv pa.. pi balek!!


dekcu, banglong dan adek separa bongsu yang belum ada gelaran yang seswai..


sat la maya.. lepas neh aku sembang la dengan ang..
maya dah majok plus boreng..hakhak


candid !!
bapak berusaha nak tengak gaya rambotnya. haha


AIS krem time !!! wuuhuuu

picture time !!! yipeeee !


tikapadeipak ber-sms dengan penoh bergaya.. fuhh


poco poco di tengah jalan.. ewahh ewahh~


Lekaih makan!! tetamu ramai lagi nuh.


ada cahaya nur di wajah kami.. cewahh. pitri dapat sekerat ja..haha


bersama cekgu mila dan anak beliau.. baby tengak muka aku..weee

pitri yang over excited.

macammana acuan begitulah kueh nya.. hakhak. [syaziz tko and bapak di tengah jalan]


famili reunited..
eh?? bapak ilang manakah?


Thats all for now.
until we meet again guys.

1 comment:

chaddo1990 said...

sy ska openg house mah tiko!!!!!!!!!!!!!!!~

ak da jd ank kesyangan bapak!!~
eman yg rampas eskrem tuh bapak nk suap kat ak dlo!!~

xpa xpa krimas kita attack mah eman plak!!~

raya haji? dimn lokasi yg hendak diserang?

ahaha