Wednesday, December 2, 2009

untitled

atas permintaan ramai.
aku diminta ntok mengupdate blog ini.
sebenarnya..
permintaan ini lebih kepada PAKSAAN!!
yarrhhh
aiman telah MEMAKSA aku update blog
kalau x
aku akan DIUGUT kekal kiut miut seumur hidup!
arghh
tidaakkk
tak sanggup aku jadi camtu seumur hidup
nantik masyarakat akan memfitnah aku menggunakan botox
camna aku nak explen kat depa
yg aku dah kena sumpahan aiman
kena cari bukti plak
sopaya depa percaya!!

hmm..
xperlu bukti2
air muka aku kan mempunyai cahaya keimanan
kalau aku cakap pa2
mesti masyarakat cayanya larh
so, tyme nak explen psal isu2 sumpahan neyh
bley la aku tokok tmbah cerita
hahaha

cukuplah setakat neyh
aku menyesatkan anda
aku selitkan gmbarku yang kiut miut neyh
WARNING
.post mungkin mengandungi unsur2 penipuan.

No comments: