Saturday, December 5, 2009

im sorry

aku xtao pasepa.
tapi aku nak mintak maaf kat semua orang hari ini.
aku nak mintak maaf kat parent aku
aku mintak maaf kat semua orang yang pernah bergadoh ngan aku dan sedang bergadoh ngan aku.
[expecially rumate aku yang bakal menjadi ex-rumate aku]
aku mintak maaf kat semua orang yg aku msge ari ni.
yg aku kol ari ni.
yg aku chat kat fb ari ni
yang aku send komen kat fb ari ni
yg face to face ngan aku ari ni
yang datang ke rumah aku semalam.
yang ym ngan aku semalam
yang comunicate ngan aku ari ni.
kengkawan aku.
yang jauh dan dekat
family2 10minus1 aku.
yang teman aku pi treatment
yang jenjalan ngan aku kat cs
yang lepak ngan aku kat giant.
yang teman aku pi pacipik.
yang terjumpak aku kat tesco
yang belanja aku makan.
yang belanja aku minum
besfren2 aku.
daripada sekola rendah sampai universiti.
aku mintak maaf bebanyak.
aku mintak maaf bebanyak.
aku mintak maaf bebanyak.
dan aku tao.aku mungkin xlayak ntuk dimaafkan.
oleh sesetengah pihak

2 comments:

Hayat Yahya (naNo) said...

weh..ang paseipa weh??awat plak dah neh??abaq mai kat aku..abaq mai!!!~aku sekeh satgi

aimanjafre said...

tikapadeipaksupmasam
ada orang bulik mung ka??
abag maih.
aku pi taboh pala dia