Tuesday, June 8, 2010

saya nak nyeboks gak...


elOpppppppppp...
weee.. lama suda tidak menyibokkan diri d sni. ahhahah..
kadang2 si emang manang (cam besa dgr jak? hahha. ala2 eman manan pelakon tesogor ituke?)
dok wat cedeyh soh update blog niyh. tp aku wat duno jerp. wat muke x bsalah. hak3.
sori beb .. busy.. al maklum.. nak gak jadik plajar top top al malatop cam hang kan emang manang. (yg len pon meletop gak, cume x dpt hadiah lim guan eng la kan .. haha. medal emas lagi tuh.. btw mana PIZZA? eh melalut lak..)

so tujuan aku post kali ini adalah......
adalah.... adalah.... ala, ape tah.. saje gatai tangan kowt. kuang2...
ooooooh yerrrrrrrrrr.. baru tingat.. hahhaha.
aku nak post gambo aku
g jalang2 ngan chaddo si dak otromen seven! hehe.. yg len sile jeles yerp..

**pling2**

**model darlie vS colgate**

kami kawan bukan haiwan~
hahhak~

emm, nak merepek pe lagi.. alang2 dah mai nyemak niyh. biaq aku tuleh lam 3-4k ayat. ahhhhaha. btw, fYi.. nak gtau jugak~ haha. aku sOda lulus sem 1 degree.. syukur2..
lega habaq hang.. haha. 1 g sem before i can ply2.. buhbye. t i belikan u Oll keychain eyh kat NZ.. keychain suda.. jimat cermat kan aMAlan MULIA. hak3..
to incik HAYATO lolito~ kamu nak ply2 g UK dah kan .. saya sgt x jeles pon kamu fly awai..
(nada frust menunggeng sambil ketap gigi)
kamu pergi Uk tu saya nak pesan barack obama 1. eyh.. tu US kan. hahaha. xpe2.. xjadi la..

heee, suda la tuh.. merepek panjang2 ti juling mata sang pembaca sekalian.
(ade ke org baca?? kalo ade sile komeng yah!!!! hehe)
okeyh..
assalamualaikum.. (nada soleh dan sgt baek)

No comments: