Tuesday, November 30, 2010

Srroott Sroott~

Hari ni aku namakan sekmen SROOT SROOT~
tau dak menatang apa tuh??
dia tadak bulu tadak kaki tadak mata tadak mulut.
ada idong ja. pastu kan pastu kan..
kalau kita STREETTT lebih sket dia tekeluag wona ijau ijau kunin.

WOITTT!!!
apa aku merepek neyh!!
ampa toksah gatai dok bayang nah~
eewww...

sebenagnyaa aku nak habag......
....
....
....


ssroott sroot~
tadak la seronok sangat dok UKM sbb joh dari umah and ampa semua.

ssrrroott srroott~
punya la boring dok sini sampai kalau kelas cancel aku rasa cam nak bunuh diris.

ssroot sroot~
pakwe aku lari.... (ehh konfius sat. aku ada pakwe ka??)

srrot srroot~
TESL susaaahhhh~!!! menccciiii nyaaa aku!! patotnya aku hambek kos 'relek relek goyang kakis'

sroot srroott~
study tak bopa nak ok sebab tak penah dok asrama jadi perak semacam. mandi pon sehari sekali kekadang ta mandi. *ehh? ni dah tekeluag topik!*

ssroot sroot~
bila nak dapat scholarship neyhh!!! aku buat ship sendirik baru tau!!

srroot sroot~
sedeynyaaa tak dapat pi kendurik syaziz kawen!!! *gomenne~*

ssroot srrott~
RENDU GILA
tikapadeipak syaziz hayat pitri bapak maya tiko!!!!!
rasa nak gulin gulin


selesai suda sekmen srroot srroot dari aimanjafre.
sehingga ketemu di lain hari lain waktu
:')

1 comment:

Anonymous said...

Nuratikah Fadzil Like This.
(konon2 fesbuk)