Thursday, November 11, 2010

Sugus nak?


C to the O to the O to the L

hebat arr suasana blog baru neyh..
sapa ponya idea lekaih angkat tangan!
nak bagi adiah sugus seketoi ni..
:)

lama seyh aku tak memuncuikan diri.
patut la suasana tak bopa nak ceria.
ish ish :p

ampa semua apa habag?
sehat ka semua?
aku majok ngan bapak!
beli punjabi kat banglong ja, tak beli pon sari kat aku.
nak jugaaakkkk!!

blog aku dah bekulat bekerutu rutu dahh..
sejak masok UKM neyh tadak story best laa nak share.
nampak sangat kehidupan aku besa besa ja kat sini.

apapun
flying kiss dulu *muah muah*
*bukan bibiag aku na*

p/s : kudos to tikapadel buat blog nampak shegak bebas dari pencemaran lalat, taik cicak and sampah yang buat sakit mata hati :)

2 comments:

Miss TeeQ said...

cis. kedekot tek idun masin. nak bg sugus ja. aku nak nini cokolat celop. celop celop! hahak

seb bek ampa sukaa! kalau dak aku nak bunuh diri. eh dak. maksud aku semot tuh. de kata de nk bunuh diri. keh3

Nurul Hayat Yahya said...

hahaha..
kalau aku msti bagik coki2 kan..

man betui ka bukan bibiaq ang??
macam sama jaa~

tikahh~
syegaknya belog kitaa..wuuu..*clap3*