Thursday, August 18, 2011

Selangkah Ke Hadapan

As-salam u olss.
dah 5 bulan blog 10 minus 1 xdi-update.
*ACHHOOO*
berhabuk bebenoq blog nihh.
amboi amboiiii. naak bg alasan bizi la tuhh. xyah nak bohong! aku nampak laa ampa dok on9 24/7 kat pesbuk tuhhh. SUDAAHHH! jangan nak tipu!
*cakap supa aku dok update selalu. ngehngeh*

dlu masa skolaa ampa dok tukaq2 biodata dakk?
ampa tulih apa kat bahagian cita citaa?

la nih ampa dok kalot ligan cita cita apa pulakkk? !
hehe. setai dak intro aku?

ampa sedar dak taun nih kita dah masok 21 taunn.
alaa umur yang selalu kita melawak tuhh,
''wolopon umur aku dah 19, dah 21ton aku makan nini cokolat celup nih tau dakk?"

jadi aku dah nampak dah

4 orang bakal cikgu
2 orang bakal akauntan
seorang bakal manager
seorang bakal doktor
seorang bakan jurutera

Alhamdulillah. kita selangkah lagi menuju ke alam pekerjaan
walaupun ada yang tersasar daripada cita cita yang di dalam biodata mereka
tapi,
kita nak reja dah weeeeeehhhhhh!!!!
xsangka kita kita yang berhinguih masa skolah dlu besaq panjang!
hamagadddd.
*sentap*

jadi kepada BAKAL - BAKAL yang terlibat,
semoga kita berjaya menggapai cita cita masing masing.
okehh?

SALAM RAMDHAN U OLSS.
jumpak raya nanti naahh.

kita dah doploh satuuuuu..

3 comments:

Aiman Jafre said...

weyhhhh sobbss sobss hawat yang ang dok wat entry sedeyh lagunihh!!

dlm buku bodata aku tulih nak jadik chef. kehkehkeh *baru pi rosek tgk balik*

tikahpadiag!! aku ta boleh nak update dlm nih. ang kena invite aku len. email kan dah baru.. sobss sobss

Miss Teeq said...

haikk, ang buat biodata ntok diri sndri kaahh? u olss nih belagak diva pulakk hahahaa

impian aku dluu kann, aku nak jadi model. gempak dopp XD

aku berjayaq inviteee. syabas beytee syabass

Aiman Jafre said...

eh mesti la ai buat biodata utk diri ai sendiri. org len tak soh aku buat pon. ciss. tau la ai pemesh!

syaziz tulis kenangan manis beliau : tengok aiman jatuh kerusi. ciss konghasam =...="

aauuuuoooo akhiaqnyaa hang dah mahiaq invite orang! syabas serbuk kari babas^^