Thursday, January 1, 2009

2009 spotlight

1 Januari 2009 , Thursday

wuhuuu
HAPPY NEW YEAR!!!

New Year Myspace Comments

Alhamdulillah panjang umur kita sampai masih boleh tengak tahun 2009!!!

YEAHH rupanya aku orang first post dalam blog 10minus1 untuk tahun 2009!! sungguh berbangga..patut dapat reward neh..hakhak

sempena tahun baru bulan baru ni..harap harap kita semua ada azam dan semangat baru.

Ehem..sebenarnya, semalam aku sungguh berbangga nak menjadi orang terakhir post dalam blog utk tahun 2008.....
.....
......
tetibaaaaaaaa.....!!!!!!
satu kejadian yang memang membengangkan telah berlakuuuuuu!!!!
aku teros taip sms dan hantar kepada mereka mereka yang berkenaan..
"aku geram gila2 babun tua kerepot!!
geramm nak matiii kabel tenet aku kena curikkk lagiiiiiik!!!
dah la aku baru karang post kat blog 10-1!!! dah la new year!!! rosak mood akuu
xgona ponya pencurikk!! tuihh!!"
huh tak kusangka mesageku berbunyik sungguh ganas plus hati yg meruntun keciwa...

Alkisahnya..oleh kerana tak dapat post semalam..aku pun post hari ni..
tak kusangka maseh menjadi org first wish happy new year di blog ini..
sungguh terharuuuu plus berbangga!!! heeee

sooo pepss
again..

HAPPY NEW YEAR EVERYBODY!!!!

its the people we love that put the 'happy' in the 'new year'
hope our friendship stays where it should be.

2 comments:

Anonymous said...

wohooo emang jadik orang terpntas publishing post 2009!!!
tahniah2!!!
adiahnya beropa 1 tiket menaiki gajah liaq kat indon wahakhak

Addy said...

Padan Muka kabel kna cUrik.. wakkaaka. weyh. p cabaq pencuri kabel tuh.. kalo brani p curi wifi kat uitm merBok tgk,wakakakak

p/s: saja xmo sbt ipsah..satgi mulut masin jenuh,,wakkakak