Saturday, December 27, 2008

Cuti Yang Kian Pudar.

Salam

Hakhak. Amacam tajuk post ni?Mengancam dak?Hahaha

Hmm..kejap je cuti dah nak habis kan?

Tapi aku tak berkesempatan jumpa korang sumer!!Huhu

tu yang aku agak kuciwa. Kan sonang kalu aku ade keta (dan reti bawak keta.hakhak)

boleh ar round2 tgk hampa suma. P jalang2 penang ramei2!!wuwuwwuwuwu

Ape2 pn, Wish U Guys Gudluck!! ANd Miss You Guys!!!!!!!!!!! ^_^

5 comments:

TikattoPadeLto said...

mayatoo lalito nek moto
wuwu...
windu gila kat mung...
plan pi penang turh xjadik..
cek pown da balek kolej neyh wuwu...
xpa.. nanti kami pi melawat mung kat nganu(hoh?? biaq betoi)
hoho..xpa xpa.. nanti cutik len kali kita jompak!! kalau ampa xble kuaq kami pi berkampong kat mah mung.
janji mung bwat sandwish!! heee

aimanjafre said...

tika padelto sangat berbangga nak camping kat umah org haha
nanti cuti kita makang pizza
aku maseh simpan kupon
wahaha

maya mayonis said...

Tikatto:
eh..ok!anda perlu tunaikan janji utk ke ganu lawat saye!! hahaha
sandwich?no haL Beb.small matter je.
konpem sedap. mamma mia!haha :p

Eman:
Man man, kupon tu dh expired belum?hakhak :p

adriad~ said...

geges emanG, bilang nakang redeemang kuPong pizzang andg belanjang akung!
huish.. pekes ltak huruf G ni>?????

aimanjafre said...

uit banglong.. org terengganu pon tak cakap mcm ang..wakaka