Sunday, December 13, 2009

Aku skolah 13 taun!! *gimmi a clap*

Aduyai terlalu gembira
sampai gambag pown jadik blurr..


Yeah begini lah hari last sekolah jadik lagu nih la..
I know I will miss school pretty bad. :(

tolong sapa sapa bagitau sat
kat 'U' sama best macam kat skolah ka??
ada ka ampa melalak lalak bila abeh exam??
ada dak ampa reyau reyau bila nak cuti??

tak sangka aku boleh bersekolah sampai 13 taun.
huish.
haha.

kalo sappa teror cuba cari aku yang mana satu dalam gambag tuh..
ya. aku tau aku nampak comel lagik
bila pakai baju sekolah.
(please dont puke)
:)

cuba carik tengak.
hakhak.


8 comments:

aimanjafre said...

cekgu mayaku..
awat mung boreng??

adakah sebab tak jompak cek yang tomey ini..
wahaha

Miss TeeQ said...

aku nmpak aku nmpak!!
turh yg free hair turh!
haaa..pandai ang la neyh noh
pi skola xmao pakai tudung!!
hahahak

aimanjafre said...

teeettt!!!

anda salah!
walopon yg pree hair tu agak tomey
tapi aku lagik mengancam gitu.

wahaha.

cuba lagi
jangan putus asa
:)

Anonymous said...

aimanjafre yg mana satu??
adakah yang gamba atas tu yang nak kiss kiss tu??

aimanjafre said...

teeettt!!!

anda salah jugak!
beta suruh carik dlm gambag post neh.
bukan yang ataih teruih tuh..

lagipun ante siapa?

maya mayonis said...

aku nampakkk!!!ang duk angkat tangan tu!ala2 chimpanzee.hehhe

aimanjafre said...

tring ><

bijak!! anda butui!!!!

eh eh jap.
ada 2 owang ankat tangan!!
hakhak

i miss u mayato!!!

tOsHiO..... O.o said...

skola g best taw dr u..
huhuhu
anyway....
jez blogwalking..
nice blog
XD