Tuesday, December 15, 2009

Hayat binti Yahya

oit. toksah la wat muka blurr. aku nak cita pasai ang neh.
(sila klik muka beliau utk lompat ke page len)

ya kawan kawan.
ini HAYAT
sapa tak kenai mau taboh pala daa..

aku nak ucapkan TAHNIAH pada beliau sebab [dot dot dot]
akhirnya beliau berjaya jugak meng-update blog!!!!
wuhuuu!!
aku sungguh teharu sebab beliau udah buh c-box habuan aku nak befoya foya di sinun.

aku perasan beliau neh suka update blog sebulan satu ja post.
tapi kali neh setelah 4bulan baru satu post!!
jadik aku amat la gumbira tak tekata aih.
sroott~

Post yang aku paling suka baca dalam blog beliau adalah bulan Februari dulu
Part 1 and Part 2

gila ahh tiap kali baca kisah yang dia tulih neh aku rasa teharu gila..
tatau samada aku boleh tulih menda pasai beliau
macammana yang beliau dah tulih pasai kita semua.

Lurvbiu Yattochan.
taun depan bulang sembilan beliau udah mau fly fly away.
arap wak balek buah tangan utk aku.
wahaha gila odos perangai.

2 comments:

Hayat Yahya (naNo) said...

wuhh..tulih pasai aku..terharu..hehee

aimanjafre said...

aku yg tulih aku yang tulih
haha