Saturday, August 20, 2011

# NEW ZEALAND EID CARDS GIVE-AWAY TO LUCKY BLOGGERS # 20 Ogos - 25 Ogos jerp tau!

PERINGATAN:
" SAYA" dalam entri ini adalah Encik Addy. So semua hal2 dalam entri ni asal dari BLOG ADRIAD. This post hanyalah extension kepada entri sebenar di blog saya. Btw, semua di jemput join. JOm2..

..................................................................................................................

SELAMAT HARI RAYA SEMUA!!

teehee

Okay2. seperti yang dijanjikan, saya nak wat

# NEW ZEALAND EID CARDS GIVE-AWAY

CONTEST #

Dah lama kowt x buat benda2 GIVEAWAY camni. hehe. dolo waktu muda2 ada lah wat Award lah ape lah (check sini)

Cut things short.. Senang jer korang nak masuk lam contest ni.
syarat-syarat simple. macam contest2 yang lain jugaks.

syarat-syarat khusus:
1) polow blog adriad *attention seeker* - x polow pon x per lah, x nak paksa =(

2) wat la entri sal contest ni kat blog korang, TAPI, harus berunsur memuji *x tahu malu* contoh: CONTEST kad raya NZ dari abg HENSEM! jom join. TeeHee. lagi kreatif tajuk entri anda , lagi best. =P

3) jangan lopa link pulak entri ni ke blog korang, bru leh redirect kengkawan drop blog Adriad tuh =)

4) kalo dah join tuh, jangan lah lopa nak tinggalkan link kome2 sekalian kat comment blog Adriad. Okes?

*turut disarankan anda linkkan blog ceq kat sudut2 blog anda, bukan ape, senang sikit anda nak tgk update apa2 sal contest. kan3. *mata blink blink*
syarat-syarat am:
  1. terbuka kepada semua BLOGGER MALAYSIAN yang beragama Islam di SELURUH DUNIA. *postage same jer utk surat2, so x kesah lah kan. kalo kutub utara pon ok kot!
  2. berumur. maksudnye, masih ada umur(hidup) la. kalo dah xde umur tuh.. erk... T_________T
  3. baik hati, periang, comel *okay. melalut*

Haa, simple jek kan. Xda lah susah pon.. No Pain No Gain lah kan..
Okeyh. Apa yang Best sangat kad raya dari NZ ni? Poyo jek kan nak wat contest segala.. Heeeeeeeeee. Actually, kad raya ni special made tau, mmg tempah khas sempena eidul fitri kat New Zealand dan sangat LIMITED EDITION okay. Rasanya ISMA yang buat. ISMA tuuh ape?? Ikatan Siswazah Muslim Malaysia, haa. macam tuh la kot. So korang yang dapat nanti, sangat2 lah LUCKY.. X percaya? Usha gambar di bawah..


*alamak, lopa delete harga! hahaha.
xdelah, harga dah di-diskaun-kan. so x sama dgn yang tertera.*

edited additional notes:
*FREE OKAY, I BELANJA : huhu. ada orang salah paham pulak. the price dalam gambo tuh harga pasaran di sinilah~ I x berniaga kad ukeyh.*

Korang2 yang bertuah badan tuh, akan saya contact kome2 semua ASAP okeng.
just to get your details and nak post ASAP lah jugak kan. tapi mungkin dapat lepas raya lah kowt. Sob3. SORRY.
InsyaAllah saya akan contact pada 26/27hb. kalo rajin lagi, akan saya wat entri khas jugak untuk para pemenang. Okes?? Saya pilih ikot suka hati saya jerp. Jangan marah eh kalo x dapat. Next Year cuber lagik!

*but no worries I wat post LAJU! 4-10 working days je dah bleyh sampai Malaysia tercintan cintun atau mana negara di DUNIA

oh ya. saya x sure nak bg kepada berapa orang.. Apa2pon tgk la berapa orang jek pon yang nak masuk contest kan. Kalo setakat sorang jerr... Erk....

edited additional notes:
PEMILAHAN RANDOM ok. Nanti saya men cabut2 undi. TeeHee. Good LUCK.

Ok bye, SALAM RAMADAN dan AIDILFITRI!

No comments: