Sunday, July 27, 2008

Bil Tepon KUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

Pembaca pembaca sekalian.. especially adek beradek ku 8 orang..


ATTENTION ATTENTION!!

Sesuangguhnya... bil tepon bulan ni sodah sampai..
setelah menilik dan merenung renungnya.. mau tekejut beruk aku dibuatnya..
RM75 hengget!!!!!
biag betoi!! tu tak temasuk bil familiku lagik..
baru aku ponya dah 75 hengget dwet malaysia..
aduss...

Dengan itu..kof kof.. ada pengumuman penting di sini.. aku dah tak bley koling adek badekku 8 orang selalu dah.. haduzz kenapa la jadik gunih~~ rasa rasanya aku tak begayut lama lama pon. dalam sehari 2kali jak aku kol depa. sekali kol 30 minit jak.. tak manyak pon~~ *kof kof*

Rasanya temasuk hari nih dah 3hari aku tak call mana mana adek badekku.. emm.. winnduuu laaa.... message message yang masuk suruh aku kol tepaksa ditolak.. sori nah..

tadi Tika Padel kol dalam kui 12tgh. Besala dia tuh kalo call aku bukan reti nak buh 10inggit dalam phone booth tu.. selalu takat 2kupang jak.. lepastu takdan aku nak cita panjang panjang dwet dah abehh..Sempat la begelak sat.. dengag sora dia macam sehat jak.. ok la tuh.. 3ari aku tak kol nampaknya dia maseh boleh idop dengan sehatnya..kahkah

Syahirah pulak tepon aku dalam pukui 10 pagi. Dia dok suruh aku pi melawat dia kat uitm peneng..Kalau ikut ikut memang aku dok lalu kat uitm tu tiap tiap ari time nak balek skolah.. cuma tadak masa nak menyinggah jak.. emm.. sat nak bujet masa nak pi melawat dia.. minggu depan tak boleh sebab exam.. ujung bulan 8 cuti la pulak.. bulan 9 puasa.. lepas puasa raya!!.. lepas raya cuti skolah ujung taun.. huh senang senang cita taun depan la aku melawat ang syerah oit..hakhak..

huh..bizi sungguh sejak kebelakangan nih..nak sms pon takdan..tapi tetap ada masa nak celoteh panjang panjang kat blog nih..setakat ni dulu la ye..

salam permissi..undur diri~~

to be continued...

4 comments:

Anonymous said...

ehem ehem sperti besa aku ngah menghadiri kelas application computer in accounting... apa lagik, yok amek kesempatang ntok pos komeang!!! woi emang, aku boh 6kupang nah tepong ang. ang lagik sep. . bajet sorang skupang klu nak koling hakhak

aimanjafre said...

laaa 6kupang baru dengag cita ang!! ang kena buh singgit baru dengag cita aku lak ceit.. ang fail paper account siap ang!!

maya dandelion said...

man,makaseh la hang tlg update blog ini..huhuhu..tharu aku..aku rndu kat hang ngan tikah padei!!!waaa!!!aku skrg ada klas komputer...take care naa tikah padei n man man..tata.. :)

aimanjafre said...

ceit maya pong seropa dok ambik kesempatang time klass kompute..apa nak jadik adek badek kita nih..hakhak winnndduuuuu bangatttt sama mayaaaa!!!